Márkakereskedésünk 2024. október 5-én, szombaton zárva tart.

Nő vezet egy Nissant

Közúti segélyszolgálat

A Nissan Assistance gondoskodik Önről itthon és bárhol Európában

Teendők baleset vagy lerobbant autó esetén

Értesítés lépései

Oszlopok

  • Parkolás ikon

    Biztonságos parkolás

    Maradjon higgadt, és parkoljon le a lehető legbiztonságosabb helyre.

  • Elakadásjelző háromszög ikon

    Elakadásjelző háromszög

    Tegye ki az elakadásjelző háromszöget, és vegye fel a fényvisszaverő mellényt.

  • Ember ikon

    Testi épség ellenőrzése

    Ellenőrizze, hogy mindenki biztonságban van-e, nincs-e kitéve további veszélyeknek.

  • Riasztó ikon

    Segélyhívó hívása

    Szükség esetén hívja a megfelelő segélyhívó számokat.

  • Papír ikon

    Adatok előkészítése

    Készítse elő autója alvázszámát és rendszámát az Assistance szolgáltatáshoz.

  • Telefonhívás ikon

    Assistance hívása

    Hívja az oldalon található Nissan Assistance telefonszámát.

  • Pozíció ikon

    Pozíció megadása

    Adja meg autója pontos helyét (a legközelebbi kereszteződéstől).

  • Beszéd ikon

    Probléma ismertetése

    Írja le részletesen a problémát, valamint adja meg telefonszámát.

Mi történik az Assistance értesítését követően

Következő lépések

Ha valamilyen kisebb hibát észlel autóján, telefonosmunkatársaink mindent megtesznek, hogy telefononkeresztül segítsenek Önnek megoldást találnia problémára. Amennyiben telefonon keresztül nem sikerül megoldani a problémát, a lehető leggyorsabban kiküldjük Önhöz a Nissan Assistance egyik autóját. A Nissan Assistance szerelői számos problémát meg tudnak oldani a helyszínen, így Ön azonnal folytathatja útját. Ha helyszíni javítás nem lehetséges, segélyszolgálatunk segít Önnek eljutni a legközelebbi Nissan márkakereskedésbe, ahol egyik képzett szakemberünk megvizsgálja autóját. Ha járművét nem sikerült aznap megjavítani, segélyszolgálatunk alternatívát biztosít Önnek, mely közül egyet választhat:

  • Utazás folytatása: A Nissan Assistance segít Önnek és utasainaka továbbutazásban, vagy a hazajutásban. Segítünkarra is megoldást találni, hogy megjavított autójátátvehesse a Nissan márkakereskedésben.
  • Cserejármű: A Nissan Assistance 3 munkanapra csereautót biztosít, hogy Ön saját járműve javítása közbense maradjon autó nélkül.
  • Szállás: Amennyiben az eset otthonától több mint 50 km-re történik, és azt választja, hogy megvárja az autója javítását, a Nissan szállást és reggelit biztosít Önnek és utasainak legfeljebb 3 munkanapon keresztül.
  • Hazaszállítás: Akkor sem kell aggódnia külföldön, ha autóját nem sikerül 3 napon belül megjavítani a Nissan márkakereskedésben. Ebben az esetben a Nissan Assistance megszervezi Ön, utasai és a poggyászok hazaszállítását.
Szerelő vizsgálja az úttest mellett álló Nissan autót

A Nissan Assistance-al kapcsolatos tudnivalók

Gyakori kérdések

  • Természetesen! Segítségnyújtási szolgáltatásunk a balesetekre is kiterjed. Önt ebben az esetben is megilletik a fent részletezett alap- és kiegészítő szolgáltatások.

  • Aggodalomra semmi ok! A Nissan Assistance támogatása kiterjed az utazása során esetlegesen eloforduló apróbb bosszúságokra is: a lemerült akkumulátorra, az üzemanyag kifogyására, a nem motornak megfelelő üzemanyag tankolására, az elromlott kulcsra, a defektekre, a betört ablakokra és egyebekre is...

  • A Nissan Assistance egész Európára kiterjedő szolgáltatást nyújt, így Ön és utasai nyugodtan utazhatnak több mint 40 európai országban. (Országok: Andorra, Ausztria, Balti Államok, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros). Elektromos gépjármű esetén az országok köre módosulhat. Kérjük ellenőrizze a garanciafüzetben.