
Csatlakoztathatóság
Élvezze alkalmazásait az Apple CarPlay vagy az Android Auto segítségével és kapjon segítséget személyi asszisztensétől.
Fokozza az autóban szerzett élményt a fedélzeti képernyőkkel
Élvezze alkalmazásait az Apple CarPlay vagy az Android Auto segítségével és kapjon segítséget személyi asszisztensétől.
A NissanConnect számos módon segít eljutni oda, ahová szeretné, az élő forgalmi adatoktól kezdve az útközben nyújtott hasznos szolgáltatásokig.
Abban a valószínűtlen esetben, ha baj van az autóval, a segélyhívó funkcióval bármikor, éjjel-nappal felveheti a kapcsolatot a Nissan segélyszolgálatával.
Az Apple CarPlay segítségével továbbra is élvezheti zenéjét és egyéb alkalmazásait, amikor beszáll az autóba.
Az Android Auto segítségével zökkenőmentesen használhatja tovább kedvenc alkalmazásait az autóban.
Használja a Google Assistant vagy a beépített Alexa szolgáltatást, hogy parancsokat küldjön autójának.
Ismerje meg a forgalmi viszonyokat, és navigáljon a torlódások és balesetek elkerülése érdekében.
Nézze meg, hogy hol vannak a fix és mobil sebességmérő kamerák valós időben, közvetlenül a gépkocsi képernyőjén.
Az alkalmazásban tájékozódhat a környező töltőállomások naponta frissülő üzemanyagárairól.
Tudnivalók a NissanConnect-ről
A NissanConnect Services alkalmazás lehetővé teszi, hogy gépkocsija egyes funkcióit távolról kezelhesse, egy okostelefon-alkalmazás segítségével.
Felhasználói fiókot közvetlenül a NissanConnect Services alkalmazásból hozhat létre. Töltse le az alkalmazást az App Store-ból vagy a Google Play Store-ból! A rendszer végig vezeti Önt a fiók létrehozásának lépésein.
Nem, az infotainment rendszer segítségével nem hozhat létre felhasználói fiókot.
A weboldalon keresztül ellenőrizze, hogy gépkocsija kompatibilis-e ezzel az alkalmazással. Kérjük, ellenőrizze, hogy a megadott alvázszámot nagybetűvel írta-e be, és hogy nem a "0" (szám) karaktert írta-e be az "O" (betű) helyett, vagy fordítva. Kérjük, győződjön meg arról is, hogy nincsenek-e benne szóközök vagy szimbólumok, mivel ezeket nem ismeri fel a rendszer.
Igen, a párosítási eljárás befejezéséhez a gépkocsiban kell tartózkodnia.
Ha használt Nissant vásárolt, akkor ugyanazt a párosítási eljárást alkalmazhatja, mint egy új autó esetében. Ha továbbra is hibaüzeneteket kap, a gépkocsi valószínűleg még mindig az előző tulajdonos fiókjához van párosítva. A probléma megoldása érdekében a következőket teheti: Vegye fel a kapcsolatot az előző tulajdonossal, és kérje meg, hogy válassza le az autót a fiókjáról; Lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálati központtal a +36 80 333 888 telefonszámon.
A következő országokban érhetőek el a NissanConnect szolgáltatások: Németország, Svájc, Csehország, Egyesült Királyság, Portugália, Spanyolország, Írország, Olaszország, Belgium, Franciaország, Luxemburg, Hollandia, Magyarország, Lengyelország, Szlovákia, Ausztria, Ciprus, Dánia, Észtország, Finnország, Lettország, Litvánia, Norvégia, Svédország, Oroszország, Albánia, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Görögország, Izland, Macedónia, Málta, Moldova, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovénia.
A NissanConnect Services alkalmazás kompatibilis a legtöbb iOS és Android rendszerű okostelefonnal: bármely iPhone, iPad vagy iPod Touch iOS 11.0 vagy magasabb verziószámmal; Androidos készülékek esetén kérjük, keresse fel a Google Play áruházat. A NissanConnect Services alkalmazás letöltése előtt győződjön meg arról, hogy készülékén a legújabb szoftverfrissítés van-e.
A távoli adattörlést közvetlenül az alkalmazásból végezheti el. Kattintson a kezdőlapon megjelenő profil gombra majd a gépkocsijára. Görgessen lefelé az oldalon, és kattintson a "Gépkocsiadatok eltávolítása" gombra. A megerősítés és a gépkocsi újraindítása után a gépkocsi összes múltbeli adata el lesz távolítva. Győződjön meg róla, hogy a Deaktiválás gomb megnyomásával kikapcsolja a szolgáltatásokat, majd válassza le gépkocsiját az alkalmazásról.